lunes, 7 de noviembre de 2011

Incoherències en el dia a dia.

-La setmana passada vaig anar de compres per Barcelona i sabia que havia de caminar molt de botiga en botiga però al final en comptes de posar-me unes bambes ben còmodes em vaig posar tacons per canviar una mica el meu calçat habitual. Vaig acabar rebentada i m'anava seient per tots els bancs i cadires que havien en cada botiga, vaig arribar a casa amb un mal de peus que em va durar tot el cap de setmana.

-Un dia qualsevol d'aquestes vacances d'estiu tenia ganes d'anar a la platja, vaig mirar per la finestra i vaig veure que estava el cel cobert de núvols grisos. Vaig anar a agafar la tovallola, tot i sabent que segurament anava a ploure, vaig anar-hi, disposada a passar un bon dia tranquil al costat del mar.

Lydia Izquierdo Garcia

No hay comentarios:

Publicar un comentario