jueves, 3 de noviembre de 2011

Graus del coneixement

Dubte:Cada vegada hi ha més pel · lícules relacionades amb el sobrenatural, hi ha un moment que vaigposar en dubte l'existència d'algo sobrenatural(màgia, éssers ...)i des d'aquest moment sempre i tingut el dubte que que potser hi hagi alguna cosa més del que diuen els científics.
Opinió: Normalment anem dia a dia aclaparats per tots els assumptes que ocupen la nostra ment, però hi ha un moment que et pares a mirar per la finestra i veure que dins de toto aquest caos la pluja contínua caient i puc notar la tranquil · litat que em transmet el seu so, la frescor de les gotes fredes caient ...i per això els dies de pluja són els meus preferit sperquè m'ajuden a sortir de la rutina i relaxar la meva ment.
Creença:Sempre hi ha temes que ens hem preguntat la humanitat, com la vida després de la mort, jo sempre he cregut que hi ha alguna cosa més després de la mort tant el cel com una altra vida millor o pitjor depenent de com et comportis en aquesta, però mai he cregut en que després d'aquesta vida no hi ha res.
Evidència:En aquesta vida hi ha moltes obvietats que hi ha gent que potser no les arriba a veure de la mateixa manera que les veus tu, un dia en un examen no em acordava de la definició exacta d'un dels conceptes, així que vaig decidir fer una definició amb les meves pròpies paraules arribant a la mateixa idea.A la que el professor ens va retornar l'examen vaig veure que no m'havia puntuat aquesta resposta, la vaig comparar amb les de les meves companyes i deia exactament el mateix que les altres, vaig anar al professor i aquest em va dir que no ho havia contestat bé. Era evident que havia  exactament el mateix que en els altres però el professor no pensava el mateix.
Certesa:Quan era petita la meva cosina tenia la idea que en algun punt de la Terra no havia gravetat i per això els avions volavan, ella ho va provar saltant des del tobogan creient que en aquesta zona no hi havia gravetat i que podria volar. Va saltar i es va fer molt de mal, des de llavors les dos tenim la certesa que la gravetat està en tota la Terra.

Lydia Izquierdo Garcia

No hay comentarios:

Publicar un comentario